پوستر نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت دانشگاه حکیم سبزواری با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، مدیر و همکاران حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی و دانشجویان و اعضای انجمن های علمی دانشگاه رونمایی شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، گفت: با نام و یاد خداوند و در این ایام خجسته که اختصاص به جوانان دارد، پوستر  نهمین جشنواره حرکت که نمادی از حرکت، جنبش و سرزندگی جوانان و دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری است را رونمایی می کنیم.
دکتر حسن صیانتی افزود: جشنواره حرکت پیشانی بلندی برای دانشگاه حکیم سبزواری بود که باعث شد نام دانشگاه در کشور خوش بدرخشد.
وی ادامه داد: امیدواریم ضمن اتکا به تجربه های خوب گذشته و با همان روحیه پویا و بانشاط و البته با نگاهی آسیب شناسانه به دوره های قبلی، خصوصا در مرحله کشوری که دانشجویان فعالیت های خود را با سایر انجمن های دانشگاه های دیگر مقایسه کردند، از آسیب ها درس بگیریم و با تلاش بیشتر برای رسیدن به مراتب و رتبه های بالای جشنواره حرکت گام برداریم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با یادآوری اینکه روحیه کار تیمی و تلاش بسیار خوبی را در تیم اجرایی جشنواره شاهد هستیم، اظهار داشت: ما و همه همکاران حوزه مدیریت فرهنگی و اجتماعی به عنوان همکار و همراه در کنار شما دانشجویان عزیز در فعالیت های دانشجویی که سبب اعتلای نام دانشگاه است، خواهیم بود.
دکتر صیانتی در خاتمه از دست اندرکاران برگزاری  این جشنواره اعم از دانشجویان، اعضای انجمن های دانشجویی و همکاران مدیریت فرهنگی و اجتماعی تشکر کرد.
گفتنی است نهمین جشنواره حرکت دانشگاه حکیم سبزواری با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی های انجمن های علمی دانشگاه حکیم سبزواری، از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.
[foogallery id=”3403193″]