“بیانیه دفتر امور بانوان و خانواده دانشگاه حکیم سبزواری در خصوص شعار «زن،زندگی،آزادی»

«وَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا لِلَّذِينَ آمَنُوا امْرَأَتَ فِرْعَوْنَ إِذْ قَالَتْ رَبِّ ابْنِ لِي عِنْدَكَ بَيْتًا فِي الْجَنَّةِ وَنَجِّنِي مِنْ فِرْعَوْنَ وَعَمَلِهِ وَنَجِّنِي مِنَ الْقَوْمِ الظَّالِمِينَ»«و براى كسانى كه ايمان آورده‏ اند خدا همسر فرعون را مثل آورده آنگاه كه گفت پروردگارا پيش خود در بهشت‏ خانه‏ اى برايم بساز و مرا از فرعون و كردارش نجات ده و مرا از دست مردم ستمگر برهان »(تحریم ۱۱)

همواره زنان بلند مرتبه و فرهیخته در قرآن زنانی هستند که دارای استقامت و مقاومت در مقابل فرعون های زمان بوده اند، چنین زنانی الگوی هم مردان و هم زنان معرفی گردیده اند . امروز که سردمداران کفر و ظلم و ستم با سحر زمانه و تحریف واقعیات از هیچ دروغی برای فریب اذهان عمومی مردم فروگذار نکردهاند و تا جایی که میتوانند نه تنها به زنان سایر کشورها که حتی به زنان کشورخودشان نیز رحم نمی نمایند و سالانه زنان متعددی را به ضرب گلوله می کشند ویا با رواج ابتذال و فحشاء آنها را دچار خشونت و آزار جنسی می نمایند که در بسیاری از کتابها و مقالات آنها قابل رویت است، به طوری که امروز زنان در غرب به اذعان خودشان از این ابتذال جنسی به تنگ آمده و نمایشگاههای مد ناب با پوششی بلند و دکمه دار به راه انداخته اند. ما زنان جامعه ایران نه تنها فریب این نیرنگ های دروغین را در حمایت این فریبکاران از زنان خودمان نمی خوریم، بلکه به حمایت از تمام زنان مظلوم جهان برمی خیزیم ، و تقاضای دادخواهی از آنها را داریم چه زنان آمریکا ،چه فرانسه و چه در افغانستان و ..که هر روز به اسم آزادی ،مورد حمله وخشونت و تجاوز قرار می گیرند.و خبری از آنها در خبرگزاری هایی مثل بی بی سی،اینترنشنال،من و تو و .. از آنها نیست. بنابراین در مقابله با این خوی وحشی گر غرب تنها در یک جا که آنهم رسانه های ایران قوی است به حمایت از حجاب،که به زن مسلمان، آزادی و استقلال و رشد اجتماعی میدهد، به حمایت از عفاف و وقار که به زن مومن ایرانی زندگی و استحکام خانواده می دهد ، همه باهم بپا می خیزیم.

مامی دانیم که کرامت زن با اختلاط در سلف و اماکن ورزشی و .. به دست نمی آید بلکه کرامت و احترام او در گرو غیرتمندی و اقتدار مردانی است که برای دفاع از این مرز و بوم سینه سپر کرده و یک تنه در مقابل ظلم منافقان داعشی و داعش نما می ایستند . ما بیش از چهل سال است که شاهد کرامت زنانمان در ایران اسلامی هستیم ،آنگاه که به اذعان رسانه هایی چون نیویورک تایمز ، انقلاب ایران را نقطه عطفی در رشد و پیشرفت اجتماعی زنان دانستند ،آنگاه که ایران به اذعان wef رتبه اول برابری حق تحصیل زن و مرد را در سطح جهان پیدا نمود و آنگاه که هرروز شاهد رشد روز افزون زنان در فراگیری علم،تحصیل و رشته های متعدد ورزشی هستیم . این زن مسلمان ایرانی است که می تواند، یک مدیر، یک عالم، یک سیاستمدار ، یک همسر و یک مادر باشد و امروز الگوی سوم زن مسلمان ایرانی را در تمام جهان به رخ بکشد . و این همان زنی است که بانویی تمدن ساز می گردد. و روزی در زمره ۳۱۳ نفری که فرماندهان اصلی لشگر حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است قرار می گیرد.