رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با شیخ ابوالمهدی کربلایی تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) به منظور توسعه همکاری های آموزشی، علمی و پژوهشی دوجانبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که دکتر اسدی زنگنه رئیس دانشگاه به همراه تعدادی از اعضای هیات رئیسه و مسئولین دانشگاه الزهرای کربلا حضور داشتند در خصوص محورهای همکاری در حوزه های مختلف آموزش و پژوهش بین دانشگاه حکیم سبزواری و آستان مقدس امام حسین(ع) و دانشگاه های وابسته به عتبه (دانشگاه الزهرا و دانشگاه الوارث الانبیاء) بحث و تبادل نظر شد.

دکتر زنگنه اسدی در این دیدار به تشریح پتانسیل ها و ظرفیت های دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه های مختلف پرداخت و بر آمادگی دانشگاه جهت گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه خدمات آموزشی، علمی و پژوهشی با بهره‌گیری از ظرفیت و امکانات یکدیگر تاکید کرد.

تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار با اشاره به سبقه دینی، فرهنگی و تمدنی سبزوار، از سبزوار به عنوان شهری تاریخی و عالم پرور نام برد که عالمان بزرگی همچون سید عبدالاعلی و حکیم سبزواری را پرورش داده است.

شیخ ابوالمهدی کربلایی ضمن اعلام آمادگی تولیت آستان مقدس امام حسین (ع) جهت توسعه همکاری های دوجانبه با دانشگاه حکیم سبزواری، برلزوم تعمیق و گسترش ارتباطات علمی، آموزشی و پژوهشی دوجانبه تاکید کرد.