پیام تسلیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبزوار

دکتر بهروز محبی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاثر و تاسف خبر ارتحال جانگداز عالم اهل عمل و فقیه زاهد و مدافع سرسخت ولایت آیت الله سید محمد حسن علوی را دریافت کردم.
آن انسان با تقوی مایه ی برکت و موجب فخر دیار سربداران بود،نقش بی بدیل او در انقلاب شکوهمند اسلامی و در پیروزی انقلابیون دیار سربداران بر ظلمت ستمشاهی و ایستادگی و مقاومتش در مقابل ظلم طاغوت هرگز از خاطره‌ی مجاهدان و انقلابیون این مرز و بوم محو نخواهد شد.
در دوران سخت دین ستیزی و شبهه افکنی با حمایت_عملی از فرزندان انقلاب هرگز میدان مجاهدت را خالی نکرد و همواره همچون پشتیبانی امین و مطمئن در دفاع از رهبری معزز میدان داری کرد.
رحلت آن فقیه مجاهد را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، بیت مکرم ایشان تمامی مریدان و شاگردان و علاقه مندان آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض مینمایم و از خداوند رحمان و رحیم علو درجات مسئلت دارم.

علی اصغر عنابستانی

بسم الله الرحمن الرحیم

با تأسف‌ فراوان‌ اطلاع‌ یافتیم‌ که‌ عالم‌ ربانی‌ و فقیه‌ و متکلم‌ عالی‌ مقام‌ آیت‌الله‌ سید محمد حسن علوی سبزواری پس‌ از گذراندن‌ دوران‌ بیماری‌ پررنج‌ و دشوار، زندگی‌ را بدرود گفته‌ و دیار سربداران و دوستان‌ و ارادتمندان‌ بیشمار خود را به‌ فقدانی‌ دردناک‌ دچار ساخته‌ است‌.

ایشان‌ فقیه‌ و مجتهدی سرآمد و یکی‌ از استوانه‌های‌ علم‌ و تقوا در دیار سربداران ، و نمونه‌ و اسوه‌ای‌ در پارسایی‌ و پرهیزگاری‌ و صدق‌ و صراحت‌ بودند.

نام‌ این‌ روحانی‌ برجسته‌ و جلیل‌القدر در آزمونهای‌ بزرگ‌ دوران‌ مبارزات‌ و از آغاز تشکیل‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ تا کنون‌، در ردیف‌ مدافعان‌ صمیمی‌ و صادق‌ انقلاب‌ قرار داشت.

رحلت‌ این‌ شخصیت‌ ممتاز، فقدانی‌ خسارتبار برای‌ دیار رسربداران، دوستان‌ و ارادتمندان‌ ایشان‌ محسوب‌ می‌گردد.
اینجانب‌ این‌ مصیبت‌ را به‌ پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های‌ علمیه‌، خاندان‌ محترم و بازماندگان‌ مکرم‌ ایشان‌ تسلیت‌ عرض‌ می‌کنم‌ و علو درجات‌ ملکوتی‌ ایشان‌ را از خداوند رحیم‌ مسألت‌ می‌نمایم‌.